Nasz Klient, którego sukces biznesowy zależy w dużej mierze od skutecznej strategii marketingowej, postanowił wdrożyć strategię marketingu cyfrowego dla 360-stopniowego doświadczenia klienta. Jej istotną częścią było dostarczenie aktualnych materiałów na temat rynku w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) specjalistom ds. marketingu. Wyzwaniem było zapewnienie właściwej treści dla odrębnych kategorii użytkowników w 25 krajach. Posiadanie dostępu do materiałów dedykowanych danemu rynkowi, odpowiadających potrzebom wykonywanego zawodu, specjalizacji, zainteresowań lub języka były kluczowe w realizacji celów biznesowych.
Sprostaliśmy wyzwaniu dzięki wdrożeniu portalu internetowego umieszczonego w Adobe Experience Manager. Dla naszego Klienta zbudowaliśmy wykwalifikowany zespół doświadczonych i certyfikowanych ekspertów AEM, który obejmował wszystkie role, wymagane do zapewniania kompletnej usługi zarządzanej w zakresie utrzymania i rozwoju systemu:
Nasz zespół w zaledwie miesiąc przejął rozwój i utrzymanie złożonego systemu oraz zapewnił doradztwo w zakresie dalszego rozwoju portalu w celu wzmocnienia kanałów komunikacji dla specjalistów ds. Marketingu. Zrealizowaliśmy:
Nasz zespół przejął utrzymanie i rozwój rozwiązania AEM naszego Klienta, wykorzystując swoje kompetencje techniczne i wysoką jakość obsługi. Przeorganizowaliśmy I usprawniliśmy procesy uruchamiania i rozwoju portalu, a także dopasowaliśmy je do istniejących procesów po stronie Klienta. Dostarczyliśmy nową, strategiczną funkcjonalność i bezpiecznie przeprowadziliśmy portal poprzez zmiany prawne i technologiczne.
Dzięki powierzeniu nam wszelkich działań związanych z platformą AEM, Klient ma zapewnioną ciągłość działania kluczowego rozwiązania wspierającego jego strategię marketingową. Ułatwiając pracę specjalistów ds. marketingu w wielu krajach regionu EMEA, Klient jest w stanie skuteczniej realizować swoją strategię marketingową.
Michał Trojanowski
Business Development Manager