Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
light
dark
PL
light
dark

Program transformacji i rozszerzeń dla wiodącego dostawcy IPWMS

Wyzwanie

Nasz klient, wiodący na świecie dostawca systemu zarządzania wideo IP na otwartej platformie, wdrożył Salesforce wiele lat temu. Z biegiem lat nowe warstwy funkcjonalności były dodawane przez różnych dostawców. W pewnym momencie nasz klient zdał sobie sprawę, że nie jest to dobry kierunek, a zestaw narzędzi należy unowocześnić, aby zwinne procesy biznesowe były w 100% wspierane. To nowe podejście wymagało nowej koncepcji, jak zaktualizować wszystkie kluczowe funkcjonalności biznesowe do najnowszych i najlepszych (Lightning), a także jak oczyścić całą aplikację z nieużywanych elementów i danych.

Problem

  • Starsze komponenty rozwiązania nie były już obsługiwane
  • Przechowywanie danych zbliżone było do limitu, jakość danych, wydajność a także jakość raportowania były niskie
  • Zaistniała konieczność dostosowania wszystkich procesów do nadchodzących przepisów RODO
  • Brakowało wewnętrznych umiejętności planowania, projektowania i dostarczania wymaganych zmian
  • Ograniczony budżet nie pozwalał na zabezpieczenie wszystkich obszarów jednocześnie

Rozwiązanie

Istniało wiele kluczowych i pilnych wyzwań, którym trzeba było stawić czoła tak szybko, jak to możliwe, np. RODO czy duży zbiór danych, zbliżony do limitu środowiskowego. Limit, z którym mieliśmy do czynienia, było uwarunkowany ograniczony budżetem. Zdecydowaliśmy się na elastyczny model, w którym zamieniliśmy rolę specjalisty Salesforce’a oraz Analityka Biznesowego. W ten sposób Klient miał możliwość zabezpieczenia ciągłości swojej działalności i rozwiązania większości gorących tematów. Pomogliśmy wdrożyć ścisłą politykę przechowywania i zarządzania danymi zgodną z najlepszymi standardami oraz obniżyć koszty przechowywania poprzez zmniejszenie rozmiaru zestawu danych. W ramach projektu wykonaliśmy krok po kroku migrację z Classic do Lightning w oparciu o role, najczęściej wykorzystywane przez Salesforce. Obecnie ściśle współpracujemy z klientem nad budowaniem roadmapy dla przyszłych usprawnień, utrzymując elastyczny model współpracy.

1 Service Manager
2 Salesforce Developers
1 Solution Architect

Rezultat

  • Program transformacji aplikacji w celu zapewnienia zgodności z najlepszymi standardami
  • Zapewnienie ciągłości biznesowej i przyszłych usprawnień
  • Projekt migracji z Classic do Lightning — wysoka satysfakcja użytkowników
  • Elastyczny i przystępny cenowo model współpracy, w którym klient decyduje, jakie umiejętności są wymagane
  • Lepsza wydajność
  • Nowy, żywy interfejs Lightning, ulepszone istniejące funkcjonalności

Zobacz inne Case Studies

Skontaktuj się z nami!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Przemysław Kukuła

Sales Manager

    Twój e-mail

    Twoja wiadomość

    Captcha

    captcha