
Nasz klient, wiodący na świecie dostawca systemu zarządzania wideo IP na otwartej platformie, wdrożył Salesforce wiele lat temu. Z biegiem lat nowe warstwy funkcjonalności były dodawane przez różnych dostawców. W pewnym momencie nasz klient zdał sobie sprawę, że nie jest to dobry kierunek, a zestaw narzędzi należy unowocześnić, aby zwinne procesy biznesowe były w 100% wspierane. To nowe podejście wymagało nowej koncepcji, jak zaktualizować wszystkie kluczowe funkcjonalności biznesowe do najnowszych i najlepszych (Lightning), a także jak oczyścić całą aplikację z nieużywanych elementów i danych.
Istniało wiele kluczowych i pilnych wyzwań, którym trzeba było stawić czoła tak szybko, jak to możliwe, np. RODO czy duży zbiór danych, zbliżony do limitu środowiskowego. Limit, z którym mieliśmy do czynienia, było uwarunkowany ograniczony budżetem. Zdecydowaliśmy się na elastyczny model, w którym zamieniliśmy rolę specjalisty Salesforce’a oraz Analityka Biznesowego. W ten sposób Klient miał możliwość zabezpieczenia ciągłości swojej działalności i rozwiązania większości gorących tematów. Pomogliśmy wdrożyć ścisłą politykę przechowywania i zarządzania danymi zgodną z najlepszymi standardami oraz obniżyć koszty przechowywania poprzez zmniejszenie rozmiaru zestawu danych. W ramach projektu wykonaliśmy krok po kroku migrację z Classic do Lightning w oparciu o role, najczęściej wykorzystywane przez Salesforce. Obecnie ściśle współpracujemy z klientem nad budowaniem roadmapy dla przyszłych usprawnień, utrzymując elastyczny model współpracy.
Przemysław Kukuła
Sales Manager