Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
light
dark
PL
light
dark

Lider produkcji i nowych technologii

Wyzwanie

Nasz klient to jedna z największych firm tworzących i dostarczających najnowocześniejsze technologie do wielu branż. W pewnym momencie klient zdecydował się na przejście ze starszego rozwiązania CRM na Salesforce. Obecnie są właścicielami największej implementacji na świecie, licząc pojedyncze organizacje. Aby utrzymać i rozwijać tak kompleksowe rozwiązanie, firma musi zaangażować wielu dostawców z różnych krajów.

Problem

  • Brak wspólnych standardów, najlepsze praktyki rozproszone - u różnych dostawców
  • Brak jednego zespołu architektonicznego do projektowania i dbania o jakość dostarczonych prac
  • Brak głębokiego zrozumienia platformy Salesforce
  • Potrzeba stworzenia atrakcyjnej roadmapy na przyszłość
  • Rosnące koszty utrzymania i rozwoju ze względu na słabą jakość zarówno kodu, jak i projektu

Rozwiązanie

TTMS podeszło do tego projektu z jasną wizją, jak odświeżyć i zaktualizować obecne rozwiązanie tak, aby projekt stworzony był zgodnie ze standardami branżowymi. Pierwszym krokiem było zapewnienie każdemu obszarowi (CRM, CPQ, itp.) jednego architekta. Osobny zespół zajął się planowaniem roadmapy i tworzeniem trzonu centrum kształcenia. Następnie nasz zespół przygotował I rozdystrybuował komplet dokumentów dotyczących standardów kodowania i wzorców postępowania, jednocześnie nawiązując ścisłą współpracę z innymi zespołami, aby zapewnić ujednolicone wdrożenie rozwiązania.

3 Salesforce Developers
1 Service Manager
3 Salesforce Developers
1 Tester

Rezultat

Wynikiem naszego działania było:

Obniżenie przyszłych kosztów utrzymania poprzez zapewnienie bardzo wysokiej jakości rozwiązania oraz zwiększenie ekonomiki pracy poprzez egzekwowanie listy standardów branżowych

Znaczące skrócenie czasu poświęcanego na wdrożenia oraz zmniejszenie liczby outcomeów podczas procesu

Dzięki tym codziennym działaniom wzrosła satysfakcja użytkowników oraz wskaźnik adoption rate. Jednocześnie, stopniowo zaczęły obniżać się koszty utrzymania rozwiązania.

Zobacz inne Case Studies

Skontaktuj się z nami!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Przemysław Kukuła

Sales Manager

    Twój e-mail

    Twoja wiadomość

    Captcha

    captcha