Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
Nasz klient to jedna z największych firm tworzących i dostarczających najnowocześniejsze technologie do wielu branż. W pewnym momencie klient zdecydował się na przejście ze starszego rozwiązania CRM na Salesforce. Obecnie są właścicielami największej implementacji na świecie, licząc pojedyncze organizacje. Aby utrzymać i rozwijać tak kompleksowe rozwiązanie, firma musi zaangażować wielu dostawców z różnych krajów.
Problem
Brak wspólnych standardów, najlepsze praktyki rozproszone - u różnych dostawców
Brak jednego zespołu architektonicznego do projektowania i dbania o jakość dostarczonych prac
Brak głębokiego zrozumienia platformy Salesforce
Potrzeba stworzenia atrakcyjnej roadmapy na przyszłość
Rosnące koszty utrzymania i rozwoju ze względu na słabą jakość zarówno kodu, jak i projektu
Rozwiązanie
TTMS podeszło do tego projektu z jasną wizją, jak odświeżyć i zaktualizować obecne rozwiązanie tak, aby projekt stworzony był zgodnie ze standardami branżowymi. Pierwszym krokiem było zapewnienie każdemu obszarowi (CRM, CPQ, itp.) jednego architekta. Osobny zespół zajął się planowaniem roadmapy i tworzeniem trzonu centrum kształcenia. Następnie nasz zespół przygotował I rozdystrybuował komplet dokumentów dotyczących standardów kodowania i wzorców postępowania, jednocześnie nawiązując ścisłą współpracę z innymi zespołami, aby zapewnić ujednolicone wdrożenie rozwiązania.
3 Salesforce Developers
1 Service Manager
3 Salesforce Developers
1 Tester
Rezultat
Wynikiem naszego działania było:
Obniżenie przyszłych kosztów utrzymania poprzez zapewnienie bardzo wysokiej jakości rozwiązania oraz zwiększenie ekonomiki pracy poprzez egzekwowanie listy standardów branżowych
Znaczące skrócenie czasu poświęcanego na wdrożenia oraz zmniejszenie liczby outcomeów podczas procesu
Dzięki tym codziennym działaniom wzrosła satysfakcja użytkowników oraz wskaźnik adoption rate. Jednocześnie, stopniowo zaczęły obniżać się koszty utrzymania rozwiązania.
Zobacz inne Case Studies
Salesforce i AEM dla jednego ekosystemu
AEM
Bazy danych
CMS
CRM
Salesforce
Wysokie ambicje, niskie koszty, czyli jak zoptymalizować Salesforce
Bazy danych
CRM
Salesforce
Salesforce: ktoś zaimplementował, a zapomniał nauczyć
CRM
Salesforce
Szkolenie salesforce
Implementujemy Salesforce z gazem i energią
Bazy danych
Salesforce
Budowa AEMowej metropolii w miesiąc
AEM
Porządki w Salesforce za rozsądną cenę
Pardot
Salesforce
Bezpieczeństwo przede wszystkim
E-learning
Instructional design
Szkolenie BHP e-learning
Jak pomogliśmy Volvo Car Poland stać się data driven company?
BI
Separacja - obyło się bez ofiar
ERP
ETL
SAP
Wiele źródeł, jedna chmura
Industrial IoT
IoT
Nasz własny Nostradamus
Microsoft
Snowflake
Operacja Krokodyl, czyli budowa centrum serwisowego