Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
light
dark
PL
light
dark

Global identity store wspierający zaawansowane profilowanie dla ponad 150 aplikacji

Wyzwanie

Naszym klientem jest globalna firma farmaceutyczna dostarczająca usługi i produkty dla większości krajów na całym świecie. Ze względu na skalę działalności firma musiała znaleźć sposób na zapewnienie coraz szerszej informacji swoim klientom, ale także przedstawicielom handlowym pracującym w terenie. Początkowo istniało kilka portali zawierających informacje o lekach I specjalnych ofertach. Z czasem pojawiła się potrzeba powstania kolejnych systemów wspierających interakcję z klientem, z uwzględnieniem coraz większego zasięgu geograficznego. Istniała duża złożoność i konieczność integracji wielu systemów, co oznaczało duży wzrost kosztów utrzymania, a także ryzyko pojawiania się problemów związanych z zarządzaniem danymi.

Problem

  • Brak jednej bazy danych wszystkich użytkowników, wraz z kontami
  • Brak miejsca, w którym można by przechowywać i zarządzać wszystkimi preferencjami i informacjami o ustawieniach
  • Brak systemu, który mógłby działać jako proxy dla innych magazynów tożsamości
  • Brak systemu do pracy z dowolnymi aplikacjami: webowymi i mobilnymi
  • Brak unikalnego doświadczenia jednokrotnego logowania dla ponad 150 aplikacji w ekosystemie

Rozwiązanie

Główną potrzebą Klienta było uzyskanie jednej, centralnej bazy danych, w której mogłyby znaleźć się wszystkie istniejące źródła danych użytkowników. Koszty migracji I scalenia były o wiele mniejsze niż nakłady na konserwację istniejącego rozwiązania już od pierwszego dnia. Dzięki wbudowanej funkcjonalności Salesforce i tanim licencjom SFDC zadanie było proste do zrealizowania. W tym celu stworzyliśmy niestandardową aplikację na Force.com. Kolejnym krokiem była integracja z listą zewnętrznych dostawców danych do obsługi rynków lokalnych. Pozwoliło to na korzystanie z zewnętrznych zbiorów danych I zapewnienie użytkownikom tego samego doświadczenia, zamiast posiadania różnych interfejsów dla różnych aplikacji I regionów. Niedawno rozwiązanie wzbogacono o nowatorską funkcjonalność jednokrotnego logowania dla wszystkich aplikacji.

1 Service Manager
6 Salesforce Developers
2 Marketing Cloud Devs
3 Testers
1 Front END

Rezultat

Obecnie system ten obsługuje ponad 50 000 użytkowników w 32 krajach w Europie i Afryce. Jest to skalowalne i odporne rozwiązanie, które daje Klientowi szansę na dynamiczny rozwój, wciąż będąc w stanie przewidywać przyszłe koszty, dzięki niedrogiemu modelowI licencjonowania Salesforce. Wreszcie nasz klient był w stanie utrzymać wszystkie informacje o wszystkich zewnętrznych użytkownikach w jednym miejscu, zachowując informacje o ich preferencjach oraz profile, które w przyszłości mogą posłużyć jako baza dla zaawansowanego BI.

Zobacz inne Case Studies

Skontaktuj się z nami!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Przemysław Kukuła

Sales Manager

    Twój e-mail

    Twoja wiadomość

    Captcha

    captcha