Istotną częścią strategii Digital Marketingu naszego Klienta było zbudowanie regionalnego Ekosystemu Cyfrowego IT, rozwiązania składającego się z zestawu połączonych systemów, które podążają za filozofią marketingu 360 stopni.
Wszystkie te komponenty zostały pierwotnie opracowane dla naszego Klienta przez osobne zespoły, z ich specyficznymi kompetencjami, ale też ograniczeniami oraz zaległościami w zadaniach i procesach operacyjnych. Taka konfiguracja wystarczała, aby wspierać działania cyfrowe przychodzące od zespołów marketingowych, ale tylko do pewnego stopnia. Wprowadzanie nowych funkcji było trudnym procesem, który trudno było kontrolować. Potrzebna była odpowiednia koordynacja pracy między zespołami, aby mieć pewność, że wszystkie wymagane funkcje zostaną zrealizowane – we wszystkich obszarach i we właściwej kolejności. Słaba komunikacja nie ułatwiała zadania - miała charakter reaktywny (pojawiała się tylko wtedy, gdy pojawiły się problemy), a zaangażowani w projekt nie mieli proaktywnego podejścia do optymalnego, zintegrowanego rozwoju całego rozwiązania.
TTMS przejął pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój wszystkich komponentów Cyfrowego Ekosystemu. Dla każdego z nich została stworzona kompleksowa usługa serwisowa. Współpraca między teamami poprawiła się, dało się zauważyć wspólne dążenie do ciągłego rozwoju i sprawnej komunikacji na wielu poziomach. Aby jeszcze bardziej usprawnić współpracę, TTMS zorganizował warsztaty zespołów połączonych. Została powołania Rada Architektów, która - z ramienia Transition Technologies MS - ma na celu nadzorowanie projektu i rozwój rozwiązania, a także zapewnienie Klientowi doradztwa technicznego.
TTMS z powodzeniem opiekuje się złożonym wielowymiarowym, cyfrowym projektem, składającym się ze zintegrowanego portalu internetowego, systemu zarządzania tożsamością, CRM, narzędzia analitycznego i narzędzia do automatyzacji kampanii. Osiągnięto następujące rezultaty:
Przemysław Kukuła
Sales Manager