USŁUGI E-LEARNINGOWE

Client:

Technology leader at industrial digitalization, employing more than 135 000 employees in over 100 countries.

Service:

Administration and maintaining our Client's e-learning platforms and training materials.

Category:

Comprehensive Service Delivery, Rozwój, Testowanie, Zarządzanie Komunikacją

The Challenge

Większość organizacji dostrzega olbrzymie znaczenie rozwoju i szkolenia pracowników. Aby działania szkoleniowe były skuteczne i umożliwiały utrzymanie odpowiedniej pozycji pośród konkurencji, konieczna jest ich ciągłość. Nasz klient poszukiwał partnera biznesowego, który wsparłby procesy szkoleniowe i komunikacyjne ich organizacji w sposób kompleksowy – zarówno w zakresie opracowania treści jak i pod kątem technologicznym.

The Solution

Nasi specjaliści zapewniają opracowanie dobrze przyswajalnych szkoleń oraz świadczą usługi zarządzania komunikacją. Dostosowaliśmy propozycje szkoleń do celów biznesowych Klienta, by zapewnić efektywne wsparcie realizacji planów, a jednocześnie zwiększyć prawdopodobieństwo przyszłych sukcesów.

Zakres świadczonych usług:

 

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych (w tym instrukcji video) dla użytkowników  z całego świata
  • Tworzenie nowych i edycja istniejących materiałów e-learningowych
  • Wdrażanie nowych szkoleń na platformę e-learningową
  • Wsparcie procesu poznawania nowych aplikacji, systemów i produktów
  • Opracowanie i przeprowadzanie sesji szkoleniowych (webinary)
  • Wsparcie komunikacji wewnętrznej organizacji.

 

The Outcomes

Opracowanie I rozwój materiałów szkoleniowych odpowiadających na potrzeby klienta, opartych na zasadach efektywnego przekazywania wiedzy (m.in. wykorzystujących techniki multimedialne, grafiki, animacje, narrację). Pozwoliły one na przeprowadzenie szkoleń dotyczących wykorzystywania różnych narzędzi i aplikacji dla ponad 15000 użytkowników. Dzięki powierzeniu TTMS całego obszaru szkoleń, Klient zredukował koszty szkolenia pracowników. Nasz zespół stał się również odpowiedzialny za przygotowanie materiałów prasowych, newsletterów, komunikatów managerskich itp., co w znaczący sposób poprawiło jakość komunikacji wewnętrznej organizacji.

Ta strona używa plików cookie w celach statystycznych, reklamowych i funkcjonalnych. Możesz zaakceptować pliki cookie lub wyłączyć je w ustawieniach przeglądarki.