





Skorzystaj z eksperckiej bazy wiedzy na portalu #IAMCX.
Następnie stosuj ją w procesach biznesowych.
Cel biznesowy Klienta
Większość organizacji dostrzega olbrzymie znaczenie rozwoju i szkolenia pracowników. Aby działania szkoleniowe były skuteczne i umożliwiały utrzymanie odpowiedniej pozycji pośród konkurencji, konieczna jest ich ciągłość. Nasz klient poszukiwał partnera biznesowego, który wsparłby procesy szkoleniowe i komunikacyjne ich organizacji w sposób kompleksowy – zarówno w zakresie opracowania treści jak i pod kątem technologicznym.
Rozwiązanie
Nasi specjaliści zapewniają opracowanie dobrze przyswajalnych szkoleń oraz świadczą usługi zarządzania komunikacją. Dostosowaliśmy propozycje szkoleń do celów biznesowych Klienta, by zapewnić efektywne wsparcie realizacji planów, a jednocześnie zwiększyć prawdopodobieństwo przyszłych sukcesów.
Zakres świadczonych usług:
Efekt
Opracowanie I rozwój materiałów szkoleniowych odpowiadających na potrzeby klienta, opartych na zasadach efektywnego przekazywania wiedzy (m.in. wykorzystujących techniki multimedialne, grafiki, animacje, narrację). Pozwoliły one na przeprowadzenie szkoleń dotyczących wykorzystywania różnych narzędzi i aplikacji dla ponad 15000 użytkowników.
Dzięki powierzeniu TTMS całego obszaru szkoleń, Klient zredukował koszty szkolenia pracowników. Nasz zespół stał się również odpowiedzialny za przygotowanie materiałów prasowych, newsletterów, komunikatów managerskich itp., co w znaczący sposób poprawiło jakość komunikacji wewnętrznej organizacji.
Cel biznesowy Klienta
Nasz Klient poszukiwał rozwiązania, które zapewniłoby możliwość zrealizowania nowych inicjatyw biznesowych w sposób szybki i przy minimalnych kosztach. Ze względu na obrany model biznesowy rozwiązanie musiało zapewniać skalowalność. Jednocześnie kluczowe było szybkie wdrożenie opracowanego systemu bez większych inwestycji.
Rozwiązanie
Architekci Rozwiązań Chmurowych opracowali rozwiązanie w pełni odzwierciedlające wymagania Klienta. Zostało ono oparte na następujących usługach AWS:
Nasi specjaliści stworzyli prostą. lecz efektywną architekturę dzięki wykorzystaniu dwóch głównych elementów:
Architektura została opracowana w taki sposób, by zapewnić wysoki poziom dostępności i skalowalności. Serwery Aplikacyjne podlegają kontroli Grupy Auto-Skalowania a baza Danych została skonfigurowana pod pełną dostępność. Cały ruch pozyskany z urządzeń Alexa jest poddawany dystrybucji za pośrednictwem Elastic Load Balancer.
Efekt
Wsparliśmy realizację planów biznesowych Klienta dzięki wykorzystaniu rozwiązań AWS, które nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów finansowych. Nasz Klient był zaskoczony łatwością pracy z narzędziami oferowanymi przez AWS. To pozytywne wrażenie przełożyło się na stworzenie dalszych planów skalowania pozostałych systemów do istniejących potrzeb.
Cel biznesowy Klienta
Efektywna komunikacja I współpraca zespołu jest kluczowa dla naszego Klienta. Pracownicy rozmieszczeni są w wielu miejscach świata, a charakter działalności firmy wymaga zapewnienia im możliwości szybkiego kontaktu, uzyskania informacji produktowych oraz innych danych, niezbędnych do wykonywania bieżących zadań. Niezbędna jest również nieustanna współpraca pomiędzy poszczególnymi działami, odbywająca się z uwzględnieniem różnic czasowych oraz terenowego charakteru pracy wielu osób. Narzędzia komunikacyjne muszą dawać możliwość personalizacji oraz być niezawodne, przyczyniając się tym samym do realizacji ogólnych celów biznesowych przedsiębiorstwa.
Rozwiązanie
Zespół specjalistów TTMS zajął się kompleksową realizacją potrzeb Klienta pracując w naszym autorskim modelu – Comprehensive Service Delivery. Zakłada on elastyczne działanie w zależności od etapu projektu oraz dobranie liczby i umiejętności specjalistów optymalnie dopasowanych do aktualnych potrzeb. Wypracowanych zostało ponad 60 rozwiązań wspierających doskonałą pracę zespołową oraz komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy jednostkami organizacji rozsianymi po całym świecie.
Zakres naszych działań:
Efekt
Dzięki powierzeniu zaprojektowania i rozwoju rozwiązań TTMS, nasz Klient zyskał w korzyści w postaci stałego rozwoju i poprawy jakości narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w całej organizacji. Poza obniżeniem całkowitych kosztów utrzymania (TCO) osiągnięto wysoką jakość uzyskanych rozwiązań, w pełni odzwierciedlających potrzeby organizacji.
Cel biznesowy Klienta
Sukces biznesowy naszego Klienta w znacznym stopniu zależy od wypracowania i wdrożenia skutecznej strategii marketingowej. Z tego powodu podjęta została decyzja o wprowadzeniu działań wspierających doświadczenia użytkowników w oparciu o założenia komunikacji cyfrowej 360 stopni. Kluczowym elementem obranej strategii było dostarczenie specjalistom z regionu EMEA najbardziej aktualnych materiałów. Wyzwaniem – dostarczenie ich do użytkowników z 25 krajów z uwzględnieniem segmentacji dokonanej pod względem obszaru specjalizacji poszczególnych użytkowników. Każdy z odbiorców miał uzyskać dostęp do treści przygotowanych na potrzeby odpowiedniego rynku, zawodu, specjalizacji, zainteresowań i języka. Osiągnięcie tak wysokiego poziomu dopasowania dystrybuowanych treści było kluczowe z punktu widzenia celów wskazanych przez Klienta. Potrzebne było rozwiązanie, które pozwoliłoby działom marketingu z różnych lokalizacji na skuteczną dystrybucję komunikatów do różnych krajów danego regionu. Sprostanie tak wysokim wymaganiom było możliwe dzięki implementacji portalu opartego na Adobe Experience Manager.
Rozwiązanie
Zbudowaliśmy wysoce wykwalifikowany zespół doświadczonych specjalistów certyfikowanych w technologii AEM, którzy objęli wszystkie role związane z zapewnieniem pełnej funkcjonalności I wykorzystanie wdrażanego rozwiązania (rozwój, utrzymanie I wsparcie). Do sukcesu wdrożenia przyczynili się:
Stworzony przez nas zespół zajął się w sposób kompleksowy implementacją, rozwojem I utrzymaniem portalu, przejmując niezbędną wiedzę i wdrażając pierwsze funkcjonalności w zaledwie w miesiąc. W celu zapewnienia jak najwyższej dostępności różnorodnych treści, wewnętrzna platforma zyskała m.in. zintegrowany system translacji. W efekcie, platforma umożliwia komunikację I wymianę informacji zespołom marketingowym z 25 krajów, bezpośrednio przyczyniając się do przyspieszenia prac nad przygotowaniem niezbędnych treści.
Zakres naszych usług:
Efekt
Zespół TTMS w pełni przejął odpowiedzialność za rozwój I utrzymanie rozwiązania AEM dla naszego Klienta. W trakcie realizacji projektu nasi specjaliści wykazali się kompetencjami technologicznymi oraz wysoką jakością opracowanych rozwiązań i współpracy. Dzięki zmianom wprowadzonym w systemie, został on dopasowany do istniejących procesów Klienta. Wybór platformy AEM oraz TTMS jako dostawcy usług.
Główny cel biznesowy klienta
Dla każdego przedsiębiorstwa najważniejszymi zasobami są Klienci, a im wyższym poziomem wiedzy na ich temat dysponuje, tym łatwiej jest zrozumieć ich prawdziwe potrzeby i przygotować lepszą ofertę. Dla największych organizacji, których klienci liczeni są w setkach tysięcy na całym świecie, najważniejsze jest posiadanie usystematyzowanych i aktualnych informacji o klientach przy zachowaniu łatwego dostępu do tych danych. Z tego powodu nasz Klient podjął decyzję o wdrożeniu platformy Salesforce, wiodącego światowego rozwiązania CRM.
Rozwiązanie
Klient poszukiwał wiarygodnego dostawcy usług, który zapewniłby ciągłość operacyjną platformy Salesforce. Co więcej, sam system był negatywnie odbierany przez użytkujących go pracowników ze względu na występowanie wielu incydentów oraz braku odpowiedniego zarządzania nimi. Nasi specjaliści bardzo szybko przejęli odpowiedzialność za system, umożliwiając pełne wykorzystanie jego możliwości. W celu poprawienia komfortu użytkowania, wdrożone zostały również dodatkowe narzędzia do zarządzania platformą.
Zakres naszych usług:
Efekt
Dzięki przeprowadzeniu kompleksowego refaktoringu kodu i ścisłej kontroli prowadzonej na każdym etapie prac udało nam się opracować bezpieczne I dopasowane do potrzeb Klienta procesy produkcji i zarządzania platformą. Udane integracje platformy z innymi technologiami, uzupełniającymi funkcjonalności Salesforce pozwoliły na pełne dostosowanie rozwiązania do procesów i możliwości technologicznych organizacji. Co więcej, zaproponowane i wdrożone zostały nowe narzędzia do zarządzania platformą. Dzięki dostosowaniu ich do wypracowanych procedur, w krótkim czasie zauważalnie zmniejszyła się liczba występujących incydentów. Wprowadzone zmiany przełożyły się na lepsze postrzeganie platformy przez jej użytkowników oraz wyższą ocenę jakości pracy.