Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
light
dark
PL
light
dark

Wykorzystaj Salesforce i zwiększ moc swojej sprzedaży

Od 2014 jesteśmy certyfikowanym partnerem Salesforce. Zaufaj naszym kompetencjom i korzystaj z najlepszego na świecie CRM w rozwoju swojego biznesu

Na zdjęciu:

Zespół TTMS

Salesforce Partner Since 2014
Własne akademie Salesforce, które kształcą specjalistów w Salesforce Academy
Posiadamy status ISV (Independet Software Vendor). Jesteśmy niezależnym dostawcą oprogramowania Salesforce
Wieloletnie partnerstwo z Salesforce i dziesiątki zakończonych wdrożeń
Ponad 85 specjalistów z ponad 200 certyfikatami Salesforce
Bolesław Tekielski

Head of Salesforce Service Excellence Center

Zapytaj o ofertę

CRM Sales Cloud 360

Najlepsze na świecie rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami dla organizacji sprzedażowych o dowolnej wielkości i modelu biznesowym. To platforma do kompleksowego zarządzania działem sprzedaży. Pomoże Ci monitorować biznes, relacje z klientami oraz ważne i kluczowe wskaźniki dla Twojego sukcesu.

Marketing Automation

Marketing Cloud, Pardot. Korzystając z narzędzi do automatyzacji marketingu, możesz łatwo zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, poprawić sprzedaż, a także wznieść produktywność oraz biznes na kolejny poziom. Salesforce wie, z jakimi wyzwaniami i problemami borykają się na co dzień działy marketingu i sprzedaży.

Service Cloud

Pomóż zespołom serwisowym pracować szybciej, bez względu na to gdzie się znajdują. Wspieraj klientów w dowolnym kanale, w dowolnym czasie i na dowolną skalę. Zapewnij natychmiastowe wsparcie dzięki portalom samoobsługowym.

Community Cloud

Internetowa platforma społecznościowa Salesforce, która umożliwia organizacjom takim jak Twoja łączenie ze sobą klientów, partnerów i pracowników oraz danych i zapisów potrzebnych do wykonania pracy.

Field Services

Popraw bezpieczeństwo i sprawność obsługi w terenie. Zmniejsz liczbę wizyt osobistych, zapewniając wirtualne wsparcie w czasie rzeczywistym. FS pomoże Twojej firmie poprzez: szybsze rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych w terenie, zwiększenie produktywności pracowników, automatyczne planowanie spotkań, wgląd we wszystkie operacje w czasie rzeczywistym, zarządzanie agentami, dyspozytorami i technikami, a także informowanie klientów na każdym etapie obsługi.

Integracja

Jako firma technologiczna możemy zintegrować rozwiązania Salesforce z prawie wszystkimi systemami, rozwiązaniami i narzędziami, z których korzysta Twoja organizacja.

Przykładowe case study

Zdobyliśmy już ponad 200 certyfikatów ... i ciągle zwiększamy tę liczbę

Salesforce Certified Administrator

Salesforce Certified Platform Developer I

Salesforce Certified Sales Cloud Consultant

Salesforce Certified CPQ Specialist

Salesforce Certified Marketing Cloud Email Specialist

Salesforce Certified Marketing Cloud Administrator

Platform App Builder

Data Architecture and Management Designer

Platform Developer II

Nowości z branży Bądź na bieżąco. Zbieramy dla Ciebie nowinki, aktualizacje, podsumowania, analizy i ciekawe case studies. Znajdziesz tu wszystko co jest „hot” w branży IT.

Próba srebra - certyfikacja salesforce za nami!

Ewaluacja TTMS jako partnera odbyła się w dwóch obszarach: partnerstwie consultingowym oraz produktowym. Jak to działa? Trzy razy do roku producent Salesforce wypuszcza update (tzw. release). Równolegle, organizacje będące partnerami biznesowymi, przechodzą ewaluację.

Akademia Salesforce czyli jak się załapać do orkiestry

Specjaliści od Salesforce w koszalińskim oddziale TTMS to niezwykle zgrana drużyna, złożona z 28 programistów, z których 13 przeszło dwumiesięczną Akademię SFDC. (...) TTMS od kilku lat intensywnie rekrutuje programistów i kształci ich w kierunku Salesforce. Do tej pory, w 12 edycjach wyszkoliła już ponad 40 osób. Nasza firma oferuje bowiem wdrożenia platformy SF Out of the Box...

Salesforce wypuszcza szczepionkę na papierologię

Salesforce wprowadza Inteligentną Automatyzację Dokumentów (IDA), która pomoże firmom i instytucjom z sektora opieki zdrowotnej w digitalizacji procesów zarządzania dokumentami.

Rebate management dopełnia Salesforce’owy kwintet

Salesforce zaprezentował komponent, który ma pomóc zarządzać polityką rabatową w stosunku do stałych klientów. Nazywa się Rebate Management i jest piątym z wypuszczonych ostatnio dodatków, wśród których najbardziej rozpoznawalnym był dotąd Einstein Automate – kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji przepływu pracy.

SLACK w rękach Salesforce’a

Salesforce się zbroi. Właśnie uzgodnił największą transakcję w historii – od lutego 2021 zakup Slacka, komunikatora do pracy zbiorowej, stanie się faktem.

Przez Lublin do Salesforce

Ponad 4 miliony miejsc pracy – tyle do 2024 r. stworzy ekosystem SalesForce. Dla młodego programisty kariera ukierunkowana na SFDC wydaje się więc być wymarzona. Coś o tym wiemy – nasza Akademia wykształciła już ponad 40 specjalistów w tej technologii.

Salesforce - specjaliści TTMS aktualizują swoją wiedzę

Zbliżają się Dni Certyfikacji Salesforce – to czas, kiedy grono specjalistów z Transition Technologies MS S.A. siada do nauki, żeby uaktualnić swoją wiedzę z zakresu obsługi czołowego CRM-a. Już wkrótce wielu z nich będzie mogło pochwalić się nowymi certyfikatami, potwierdzającymi ich umiejętności. A specjalistów TTMS z Salesforce’a jest 53.

Chmura możliwości rozwoju dzięki odpowiedniemu systemowi CRM

Młode firmy zazwyczaj podchodzą niechętnie do korzystania z rozbudowanych systemów, wspierających zarządzanie relacjami z klientami (tzw. CRMów). Większość powodów takiego nastawienia brzmi całkiem racjonalnie. Kluczowe są kwestie finansowe, organizacyjne, a także możliwość skutecznego korzystania z dostępnych rozwiązań (np. klasycznych arkuszy kalkulacyjnych) czy bezpłatnych narzędzi.

Skontaktuj się z nami!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Bolesław Tekielski

Head of Salesforce Service Excellence Center

Twój e-mail

Twoja wiadomość

Captcha

captcha