Posiada Pan/Pani starą wersję oprogramowania i niektóre elementy na stronie mogą nie działać poprawnie. Prosimy zaktualizować system, aby korzystać ze wszystkich funkcji na stronie.
Wykorzystaj Salesforce i zwiększ moc swojej sprzedaży
Od 2014 jesteśmy certyfikowanym partnerem Salesforce. Zaufaj naszym kompetencjom i korzystaj z najlepszego na świecie CRM w rozwoju swojego biznesu
Własne akademie Salesforce, które kształcą specjalistów w Salesforce AcademyPosiadamy status ISV (Independet Software Vendor). Jesteśmy niezależnym dostawcą oprogramowania SalesforceWieloletnie partnerstwo z Salesforce i dziesiątki zakończonych wdrożeńPonad 85 specjalistów z ponad 200 certyfikatami Salesforce
Najlepsze na świecie rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami dla organizacji sprzedażowych o dowolnej wielkości i modelu biznesowym. To platforma do kompleksowego zarządzania działem sprzedaży. Pomoże Ci monitorować biznes, relacje z klientami oraz ważne i kluczowe wskaźniki dla Twojego sukcesu.
Marketing Automation
Marketing Cloud, Pardot. Korzystając z narzędzi do automatyzacji marketingu, możesz łatwo zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, poprawić sprzedaż, a także wznieść produktywność oraz biznes na kolejny poziom. Salesforce wie, z jakimi wyzwaniami i problemami borykają się na co dzień działy marketingu i sprzedaży.
Service Cloud
Pomóż zespołom serwisowym pracować szybciej, bez względu na to gdzie się znajdują. Wspieraj klientów w dowolnym kanale, w dowolnym czasie i na dowolną skalę. Zapewnij natychmiastowe wsparcie dzięki portalom samoobsługowym.
Community Cloud
Internetowa platforma społecznościowa Salesforce, która umożliwia organizacjom takim jak Twoja łączenie ze sobą klientów, partnerów i pracowników oraz danych i zapisów potrzebnych do wykonania pracy.
Field Services
Popraw bezpieczeństwo i sprawność obsługi w terenie. Zmniejsz liczbę wizyt osobistych, zapewniając wirtualne wsparcie w czasie rzeczywistym. FS pomoże Twojej firmie poprzez: szybsze rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych w terenie, zwiększenie produktywności pracowników, automatyczne planowanie spotkań, wgląd we wszystkie operacje w czasie rzeczywistym, zarządzanie agentami, dyspozytorami i technikami, a także informowanie klientów na każdym etapie obsługi.
Integracja
Jako firma technologiczna możemy zintegrować rozwiązania Salesforce z prawie wszystkimi systemami, rozwiązaniami i narzędziami, z których korzysta Twoja organizacja.
Zdobyliśmy już ponad 200 certyfikatów... i ciągle zwiększamy tę liczbę
Nowości z branżyBądź na bieżąco. Zbieramy dla Ciebie nowinki, aktualizacje, podsumowania, analizy i ciekawe case studies. Znajdziesz tu wszystko co jest „hot” w branży IT.
Próba srebra - certyfikacja salesforce za nami!
Ewaluacja TTMS jako partnera odbyła się w dwóch obszarach: partnerstwie consultingowym oraz produktowym. Jak to działa? Trzy razy do roku producent Salesforce wypuszcza update (tzw. release). Równolegle, organizacje będące partnerami biznesowymi, przechodzą ewaluację.
Akademia Salesforce czyli jak się załapać do orkiestry
Specjaliści od Salesforce w koszalińskim oddziale TTMS to niezwykle zgrana drużyna, złożona z 28 programistów, z których 13 przeszło dwumiesięczną Akademię SFDC. (...) TTMS od kilku lat intensywnie rekrutuje programistów i kształci ich w kierunku Salesforce. Do tej pory, w 12 edycjach wyszkoliła już ponad 40 osób. Nasza firma oferuje bowiem wdrożenia platformy SF Out of the Box...
Salesforce wypuszcza szczepionkę na papierologię
Salesforce wprowadza Inteligentną Automatyzację Dokumentów (IDA), która pomoże firmom i instytucjom z sektora opieki zdrowotnej w digitalizacji procesów zarządzania dokumentami.
Rebate management dopełnia Salesforce’owy kwintet
Salesforce zaprezentował komponent, który ma pomóc zarządzać polityką rabatową w stosunku do stałych klientów. Nazywa się Rebate Management i jest piątym z wypuszczonych ostatnio dodatków, wśród których najbardziej rozpoznawalnym był dotąd Einstein Automate – kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji przepływu pracy.
SLACK w rękach Salesforce’a
Salesforce się zbroi. Właśnie uzgodnił największą transakcję w historii – od lutego 2021 zakup Slacka, komunikatora do pracy zbiorowej, stanie się faktem. Do tej pory rekordem Marca Benioffa, prezesa SF, było przejęcie za 15 mld dolarów platformy analizy danych Tableau. Tym razem kwota przekroczy 27 mld USD.