Wróć do strony z webinarami

O365 – Automatyzacja Procesów Dla Sprzedaży

Opis webinaru

Poznaj narzędzia automatyzacji pracy w dziale sprzedaży, które skutecznie zwiększą Twoje rezultaty i zaoszczędzą Twój czas.

Obecna sytuacja zmusiła nas do przeorganizowania systemu sprzedaży, dlatego rozmawialiśmy o tym, jak zorganizować webinar sprzedażowy bez zaawansowanych narzędzi marketingowych czy systemów CRM. Gdy już zwiększymy ilość potencjalnych klientów, warto mieć dla nich przemyślaną propozycję. Pokazaliśmy zatem, jak zautomatyzować tworzenie ofert, aby minimalizować ewentualne pomyłki oraz zaoszczędzić około 80% czasu potrzebnego na jej stworzenie. Na końcu omówiliśmy, w jaki sposób otrzymać dostęp do materiałów, wspierających sprzedaż z dowolnego miejsca, urządzenia i w dowolnym czasie.

➡ Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli jesteś:
• Specjalistą ds. sprzedaży
• Managerem sprzedaży
• Dyrektorem sprzedaży
• Właścicielem firmy, bądź odpowiadasz za sprzedaż w firmie

➡ Na webinarze dowiesz się:
1. Jak łatwo zorganizować Webinar sprzedażowy, gdy nie masz swojego działu marketingu ani zaawansowanych narzędzi dla marketerów czy działów sprzedaży;
2. Jak mieć dostęp do wszystkich materiałów wspierających sprzedaż z dowolnego miejsca, dowolnego urządzenia i w dowolnym czasie;
3. Jak zautomatyzować generowanie ofert dla klientów bez zaawansowanego CRM;

➡ Korzyści:
1. Zwiększysz sprzedaż, organizując webinary sprzedażowe (szkolenia online, na których będziesz mógł sprzedawać produkty i usługi);
2. Obsługa webinarów sprzedażowych zajmie Ci mniej czasu, dzięki optymalizacji procesów (np. prosty, szybki i automatyczny zapis na webinar);
3. Skrócisz czas sprzedaży nawet o połowę;
4. Poznasz narzędzia IT do pozyskiwania klientów i ich szybszej obsługi;
5. Dowiesz się, jak zorganizować dokumenty wspierające sprzedaż, aby mieć do nich dostęp w dowolnym miejscu, o dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia;
6. Zwiększysz szybkość generowania ofert sprzedażowych, co może przełożyć się na ilość pozyskanych klientów i zysk ze sprzedaży;
7. Zmniejszysz koszty pozyskania klienta, dzięki prostej automatyzacji generowania ofert;
8. Nauczysz się wysyłać maile seryjne (klienci zobaczą personalnie zaadresowane e-maile);

Webinar poprowadzili:
🙋 Mirosław Herbut – Cloud Security Consultant
Od 6 lat zajmuje się wdrażaniem Microsoft 365 z nastawieniem na zwiększenie automatyzacji pracy i produktywności przedsiębiorstw.
Wspiera polskich i zagranicznych klientów w technologiach Power Platform, jak też w mechanizmach bezpieczeństwa np. Azure Information Protection czy Data Loss Prevention.
W swojej karierze pracował bezpośrednio z klientami, realizował techniczne części projektów, jak też przeprowadzał szkolenia użytkowników i osób technicznych. Obecnie dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu przeprowadza Klientów przez proces transformacji cyfrowej.

💁‍♂️ Jarosław Szybiński – Dyrektor Sprzedaży Microsoft w TTMS
Zajmuje się wdrażaniem zmiany w dużych firmach w Polsce i za granicą na bazie technologii Microsoft. Kieruje projektami, w której główną rolą są systemy komunikacyjne na bazie Microsoft Teams i Office 365, Microsoft Azure, Power BI. Jarek pracował wcześniej 11 lat w Microsoft oraz w Predica zajmując się sprzedażą i wdrożeniem platform komunikacyjnych – począwszy od Intranetów a skończywszy na systemach telekonferencyjnych, zwracając szczególną uwagę na ludzki aspekt zmiany – kluczowy w powodzeniu tego typu projektów.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas!

Kontakt

Ta strona używa plików cookie w celach statystycznych, reklamowych i funkcjonalnych. Możesz zaakceptować pliki cookie lub wyłączyć je w ustawieniach przeglądarki.