Wróć do strony z webinarami

Spersonalizowana obsługa klienta dzięki Adobe (AEM) i Marketo zintegrowanych ze sobą

Opis webinaru

Największym wyzwaniem firm w obecnych czasach jest zdobycie uwagi klientów. Nie tylko kreatywność, oryginalność, czy jakość produktu są decydującymi czynnikami wpływającymi na podjęcie decyzji zakupowej. To indywidualne podejściem do klienta i atrakcyjność przekazu.

Rosnące oczekiwania klientów wpływają negatywnie na całe branże. Klienci zawsze oczekują spersonalizowanej obsługi. Nie mają cierpliwości do marketingu ogólnego, a ostatnią rzeczą, jakiej chcą, jest telefon od działu sprzedaży. Aby zachować konkurencyjność, zespoły marketingowe muszą lepiej rozumieć swoich klientów

Obecnie wiele firm, zwłaszcza tych prowadzących sprzedaż w Internecie docenia rolę personalizacji komunikacji marketingowej, podkreślając, że najważniejszą korzyścią wynikającą z personalizacji komunikatów reklamowych jest ich adekwatność w relacji do potrzeb klienta.

FAQ

Jak działa personalizacja?

Pierwszym krokiem do personalizacji jest posiadanie odpowiednich programów do analityki ruchu na stronie www, dzięki którym będziemy wiedzieli, która spośród oferowanych usług lub produktów jest dla użytkowników najbardziej interesująca.
Zautomatyzowanie działania za pomocą zintegrowanych ze sobą systemów jak mogą konwertować nawet 98% anonimowych odwiedzających witrynę za pomocą treści, wiadomości i spersonalizowanych CTA w czasie rzeczywistym na podstawie sposobu przeglądania, lokalizacji, odsyłających adresów URL i nie tylko. Firmy B2B mogą również personalizować w oparciu o wielkość firmy i branżę, nawet dla anonimowych gości.

Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są Marketo Engage i Adobe Experience Manager zintegrowane ze sobą.

Co daje personalizacja firmom internetowym?

  • Pozwala na zdobycie zaufania klientów i budowania bazy stałych użytkowników, którzy w dłuższej perspektywie czasu, będą bardziej wartościowi
  • Usprawnia budowanie skutecznych przekazów do różnych grup docelowych i tworzenie zindywidualizowanej oferty.
  • Zwiększa ilość lojalnych klientów i zaspokojenia ich konkretnych potrzeb – czy to dotyczących zakupów, czy też pozyskania określonych informacji.
  • Personalizacja sprawia, że serwis czy sklep e-commerce staje się bardziej atrakcyjny dla użytkowników pod kątem dostarczania produktów czy usług szytych na miarę
  • Jest odpowiedzią na to jakie produkty czy usługi są atrakcyjne dla użytkowników

Co daje personalizacja internautom?

  • Zwiększa możliwość dotarcia komunikatów dopasowanych do indywidualnych potrzeb i koncentrowanie się na przydatnych wiadomościach.
  • Daje możliwość szybszego dotarcia do interesującej informacji
  • Zwiększa możliwość indywidualnego podejścia do klienta i reagowania na nietypowe zapotrzebowania

Masz jakieś pytania? Napisz do nas!

Kontakt

Ta strona używa plików cookie w celach statystycznych, reklamowych i funkcjonalnych. Możesz zaakceptować pliki cookie lub wyłączyć je w ustawieniach przeglądarki.